Bibliographic Information
- Other Title
-
- マーケティングガク ケイセイ ニ オケル イシダバイガン シソウ : タトエバ,ジュガク ・ ヨウメイガク ニ ヨル タイケイカ ノ カノウセイ オ モトメテ
- Ishida Baigan thought in marketing science formation: A possibility of the systematization by doctrines of Wang Yang-ming (Youmeigaku).
Search this article
Abstract
type:Article
identifier:北海学園大学経営論集
identifier:13486047
identifier:http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/3609
Journal
-
- 北海学園大学経営論集
-
北海学園大学経営論集 16 (2), 101-121, 2018-09-25
北海学園大学経営学会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001337753495040
-
- NII Article ID
- 120006531615
-
- NII Book ID
- AA11847493
-
- ISSN
- 13486047
-
- NDL BIB ID
- 029307620
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles