Bibliographic Information
- Other Title
-
- ダイガク ニ オケル ダンジョ キョウドウ サンカク スイシン ノ キョウイクテキ イギ : コウギ ト タイワ ノ クミアワセ ニ ヨル ガクシュウシャ ノ イシキ ヘンカ
- Pedagogical Implication through a gender-equal study on campus;-Driving a shift in learner attitude by combinatorial effect between a didactic and dialogical approach-
Search this article
Journal
-
- 高知大学教育研究論集
-
高知大学教育研究論集 19 1-25, 2015-03
高知大学教育創造センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001337986517120
-
- NII Article ID
- 120006227569
-
- NII Book ID
- AN10567868
-
- ISSN
- 13424343
-
- NDL BIB ID
- 026685047
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles