An Investigation of the Impact and the Feeling of the Lister Given by Different Picture Book Reading Methods
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 読み聞かせ指導法が読み手に与える心理的負荷と聞き手に与えるイメージ : 評価シートとNIRSによる脳機能計測を用いて
- ヨミ キカセ シドウホウ ガ ヨミテ ニ アタエル シンリテキ フカ ト キキテ ニ アタエル イメージ : ヒョウカ シート ト NIRS ニ ヨル ノウ キノウ ケイソク オ モチイテ
Search this article
Journal
-
- Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in foreign languages and literature, Studies in culture Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in Japanese language and literature
-
Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in foreign languages and literature, Studies in culture Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in Japanese language and literature 43 (1), 77-91, 2019
ノートルダム清心女子大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001338553713152
-
- NII Article ID
- 120006726638
-
- NII Book ID
- AN00203581
-
- ISSN
- 21875022
-
- NDL BIB ID
- 029570451
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- journal article
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN