読み聞かせ指導法が読み手に与える心理的負荷と聞き手に与えるイメージ : 評価シートとNIRSによる脳機能計測を用いて
Bibliographic Information
- Other Title
-
- ヨミ キカセ シドウホウ ガ ヨミテ ニ アタエル シンリテキ フカ ト キキテ ニ アタエル イメージ : ヒョウカ シート ト NIRS ニ ヨル ノウ キノウ ケイソク オ モチイテ
- An Investigation of the Impact and the Feeling of the Lister Given by Different Picture Book Reading Methods
Search this article
Journal
-
- ノートルダム清心女子大学紀要. 外国語・外国文学編, 文化学編, 日本語・日本文学編 = Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in foreign languages and literature, Studies in culture Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in Japanese language and literature
-
ノートルダム清心女子大学紀要. 外国語・外国文学編, 文化学編, 日本語・日本文学編 = Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in foreign languages and literature, Studies in culture Notre Dame Seishin University kiyo. Studies in Japanese language and literature 43 (1), 77-91, 2019
ノートルダム清心女子大学