Bibliographic Information
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- ジュウ カイキ ブンセキ オ モチイル キショウ データ カラ ノ ファジィ スイロン モデル ノ コウチク
- ジュウカイキ ブンセキ ヲ モチイル キショウ データ カラ ノ ファジィ スイロン モデル ノ コウチク
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Abstract
P(論文)
This article seeks to determine demand forecast factors by constructing a fuzzy reasoning model combining meteorological and management data. Analysis of the relationship between daily sales, the number of customers and weather factors was performed using analysis of variance and the resulting data examined using linear regression analysis. The above method of creating a consumer demand forecasting model using fuzzy inference is recommended due to its straightforward nature and effectiveness with rough meteorological data.
Journal
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- OIU journal of international studies
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OIU journal of international studies 19 (2), 31-52, 2006-01-31
守口 : 大阪国際大学 ; 1989-
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001338853072768
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- NII Article ID
- 110006808536
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- NII Book ID
- AN10110523
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- ISSN
- 09153586
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- NDL BIB ID
- 7824795
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles