Qualitative Evaluation of Introduction to Active learning in Medical Education-Achievement of Class Practice in Public Health Nursing Seminar-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 医療者教育におけるアクティブ・ラーニング導入の質的評価:公衆衛生看護学演習の授業実践の成果
- イリョウシャ キョウイク ニ オケル アクティブ ・ ラーニング ドウニュウ ノ シツテキ ヒョウカ : コウシュウ エイセイ カンゴガク エンシュウ ノ ジュギョウ ジッセン ノ セイカ
Search this article
Journal
-
- Journal of Yamato University
-
Journal of Yamato University 4 23-30, 2018-03-15
大和大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001338905031296
-
- NII Article ID
- 120006730884
-
- NII Book ID
- AA1290863X
-
- ISSN
- 24325597
-
- NDL BIB ID
- 029773134
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles