Psychological Factors Affecting the Purchase of Products Made in Vocational Aid Centers : Empathy, Normative Attitudes toward Helping, and Attitudes toward Ethical Consumption
Bibliographic Information
- Other Title
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- 授産製品の購買行動に影響を与える心理的要因に関する研究 : 共感性,倫理規範意識,倫理的消費に対する態度について
- ジュサン セイヒン ノ コウバイ コウドウ ニ エイキョウ オ アタエル シンリテキ ヨウイン ニカンスル ケンキュウ : キョウカンセイ, リンリ キハン イシキ,リンリテキ ショウヒ ニタイスル タイド ニツイテ
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Abstract
3
論文
Articles
Journal
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- Shukutoku University bulletin. College of Integrated Human and Social Welfare Studies, College of Community Studies
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Shukutoku University bulletin. College of Integrated Human and Social Welfare Studies, College of Community Studies 53 35-51, 2019-03-12
千葉 : 淑徳大学総合福祉学部 : 2011-
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050001339168979200
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- NII Article ID
- 120006715187
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- NII Book ID
- AA12523500
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- ISSN
- 21856346
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- NDL BIB ID
- 029744696
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles