授産製品の購買行動に影響を与える心理的要因に関する研究 : 共感性,倫理規範意識,倫理的消費に対する態度について
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- Other Title
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- Psychological Factors Affecting the Purchase of Products Made in Vocational Aid Centers : Empathy, Normative Attitudes toward Helping, and Attitudes toward Ethical Consumption
- ジュサン セイヒン ノ コウバイ コウドウ ニ エイキョウ オ アタエル シンリテキ ヨウイン ニカンスル ケンキュウ : キョウカンセイ, リンリ キハン イシキ,リンリテキ ショウヒ ニタイスル タイド ニツイテ
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type:論文
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- 淑徳大学研究紀要. 総合福祉学部・コミュニティ政策学部 = Shukutoku University bulletin. College of Integrated Human and Social Welfare Studies, College of Community Studies
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淑徳大学研究紀要. 総合福祉学部・コミュニティ政策学部 = Shukutoku University bulletin. College of Integrated Human and Social Welfare Studies, College of Community Studies 53 35-51, 2019-03-12
淑徳大学総合福祉学部