Bibliographic Information
- Other Title
-
- ショトウ キョウイク ダンカイ ニ オケル コクサイ ドクショリョク チョウサ PIRLS ノ トクチョウ タ ノ コクサイ テスト コクナイ テスト トノ ヒカク カラ
- An analysis of Progress in International Reading Literacy Study (PIRLS) through comparison with international and domestic reading assessments
Search this article
Journal
-
- 新潟大学教育人間科学部紀要 人文・社会科学編
-
新潟大学教育人間科学部紀要 人文・社会科学編 9 (2), 171-189, 2007-02
新潟大学教育人間科学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050001339233762432
-
- NII Article ID
- 110006483251
-
- NII Book ID
- AA11276224
-
- ISSN
- 13442953
-
- HANDLE
- 10191/6693
-
- NDL BIB ID
- 8766378
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN