Geometric learning that students solve given problems, and, explore and develop their ideas through utilizing it — By using “report learning” —
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 所与の課題を解決し,そこから探究・発展させる図形学習—レポート学習の活用を通して—
- 所与の課題を解決し,そこから探究・発展させる図形学習 : レポート学習の活用を通して
- ショヨ ノ カダイ オ カイケツ シ,ソコ カラ タンキュウ ・ ハッテン サセル ズケイ ガクシュウ : レポート ガクシュウ ノ カツヨウ オ トオシテ
Search this article
Journal
-
- Memoirs of the Faculty of Education, Kagawa University. Part II
-
Memoirs of the Faculty of Education, Kagawa University. Part II 64 (2), 61-77, 2014-09-30
香川大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050006297347905664
-
- NII Article ID
- 120007014144
-
- NII Book ID
- AN00038226
-
- NDL BIB ID
- 025861870
-
- ISSN
- 03893057
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN