Examination of effective simulation methods aiming at integration of knowledge, thinking and technology ― Differences in learning and tensions with and without observers ―
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 知識、思考および技術の統合を目指す効果的なシミュレーション演習方法の検討―観察者の有無による学びの様相および緊張度の相違―
- チシキ 、 シコウ オヨビ ギジュツ ノ トウゴウ オ メザス コウカテキ ナ シミュレーション エンシュウ ホウホウ ノ ケントウ : カンサツシャ ノ ウム ニ ヨル マナビ ノ ヨウソウ オヨビ キンチョウド ノ ソウイ
Search this article
Description
application/pdf
Journal
-
- 神奈川歯科大学短期大学部紀要
-
神奈川歯科大学短期大学部紀要 (8), 33-38, 2021-03-31
神奈川歯科大学短期大学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050006308187101184
-
- NII Article ID
- 120007027958
-
- NII Book ID
- AA1268744X
-
- NDL BIB ID
- 031397683
-
- ISSN
- 21885907
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles