Bibliographic Information
- Other Title
-
- The Influences of Positive Emotions on Impulse Buying
- ポジティブ カンジョウ ガ ショウドウ コウバイ ニ オヨボス エイキョウ
Search this article
Abstract
application/pdf
論文(Article)
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 65 (1), 203-210, 2014-02-28
東京学芸大学学術情報委員会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050006994040277376
-
- NII Article ID
- 110009691439
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 18804306
-
- HANDLE
- 2309/134618
-
- NDL BIB ID
- 025374401
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles