Theoretical Considerations of International Differences of Value-in-Use : Constructing a New Theoretical Framework for International Marketing
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 使用価値の国際的な差異に関する理論的考察 : 国際マーケティングのための新しい理論フレームの構築
- シヨウ カチ ノ コクサイテキ ナ サイ ニ カンスル リロンテキ コウサツ : コクサイ マーケティング ノ タメ ノ アタラシイ リロン フレーム ノ コウチク
Search this article
Journal
-
- Journal of Business Administration
-
Journal of Business Administration 69 (1), 111-133, 2021-07-10
西宮 : 関西学院大学商学研究会 ; 1952-
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050007602590975872
-
- NII Article ID
- 120007126712
-
- NII Book ID
- AN00114131
-
- ISSN
- 02872552
-
- HANDLE
- 10236/00029777
-
- NDL BIB ID
- 031652355
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles