-
- Yasuno, Fumiko
- Department for Curriculum Research, Curriculum Research Center, National Institute for Educational Policy Research
Bibliographic Information
- Other Title
-
- タブレット端末利用型CBTにおける解答入力方法の検討 --オンライン手書き数式認識の利用-- (数学ソフトウェアとその効果的教育利用に関する研究)
- タブレット タンマツ リヨウガタ CBT ニ オケル カイトウ ニュウリョク ホウホウ ノ ケントウ : オンライン テガキキ スウシキ ニンシキ ノ リヨウ
Search this article
Journal
-
- RIMS Kokyuroku
-
RIMS Kokyuroku 2178 21-30, 2021-04
京都大学数理解析研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050007846268308352
-
- NII Article ID
- 120007141858
-
- NII Book ID
- AN00061013
-
- HANDLE
- 2433/264825
-
- NDL BIB ID
- 031571059
-
- ISSN
- 18802818
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles