Bibliographic Information
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- ニホン ノ マーケティング ワ カマクラ ジダイ ニ ハジマッテ イル : ニホンジン ニ アル ショウニンダマシイ ノ 2メンセイ
- Marketing in Japan began in the Kamakura period: about the Duality of the Merchant’s Soul in the Japanese.
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Abstract
type:Article
identifier:北海学園大学経営論集
identifier:13486047
identifier:http://hokuga.hgu.jp/dspace/handle/123456789/4340
Journal
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- 北海学園大学経営論集
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北海学園大学経営論集 19 (3), 27-56, 2021-12-25
北海学園大学経営学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050008998076971648
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- NII Article ID
- 120007178369
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- NII Book ID
- AA11847493
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- ISSN
- 13486047
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- NDL BIB ID
- 031874116
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles