An empirical study on the effects of AL-type marketing education for business university students -Focusing on the results of comparative analysis with non-business university students-
Bibliographic Information
- Other Title
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- 経営系大学生を対象としたAL(Active-Learning)型マーケティング教育の効果に関する実証的研究 -非経営系大学生との比較分析を中心として-
- ケイエイケイ ダイガクセイ オ タイショウ ト シタ AL(Active-Learning)カタ マーケティング キョウイク ノ コウカ ニ カンスル ジッショウテキ ケンキュウ : ヒケイエイケイ ダイガクセイ ト ノ ヒカク ブンセキ オ チュウシン ト シテ
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Description
Journal
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- Journal of international politics and economics
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Journal of international politics and economics (27), 49-84, 2021-03
二松学舎大学国際政治経済学部
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050011307220814720
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- NII Article ID
- 40022633478
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- NII Book ID
- AN1043759X
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- ISSN
- 09193693
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- NDL BIB ID
- 031589285
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
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