About Building a School Support System That Is Close to the Prosperous Growth of Each Child : Ten Years Have Passed since the Placement of All School Teachers Dedicated to Child Support at Yokohama City Elementary School, and the Results and Issues
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 一人ひとりの児童の豊かな成長に寄り添う校内支援体制の構築について -横浜市立小学校へ児童支援専任教諭の全校配置から10年を経過して…その成果と課題-
- ヒトリ ヒトリ ノ ジドウ ノ ユタカ ナ セイチョウ ニ ヨリソウ コウ ナイ シエン タイセイ ノ コウチク ニ ツイテ : ヨコハマ シリツ ショウガッコウ エ ジドウ シエン センニン キョウユ ノ ゼン コウ ハイチ カラ 10ネン オ ケイカ シテ … ソノ セイカ ト カダイ
Search this article
Description
論文
Journal
-
- The journal of psychology & education, Kanagawa University
-
The journal of psychology & education, Kanagawa University (52), 49-61, 2022-12-02
神奈川大学教職課程研究室
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050014016718302720
-
- NII Book ID
- AN00222859
-
- ISSN
- 02884674
-
- HANDLE
- 10487/00018382
-
- NDL BIB ID
- 032748266
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search