A Study on the Practice of Grading Activities of Learning Status by Viewpoints in the Elementary School Notification Chart-From a survey of elementary school teachers working at the same school-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 小学校観点別学習状況の評定活動に関する慣行についての一考察-同一校に勤務する小学校教員へのアンケートから-
- ショウガッコウ カンテン ベツ ガクシュウ ジョウキョウ ノ ヒョウテイ カツドウ ニ カンスル カンコウ ニ ツイテ ノ イチ コウサツ : ドウイツコウ ニ キンム スル ショウガッコウ キョウイン エ ノ アンケート カラ
Search this article
Journal
-
- Journal of Yamato University
-
Journal of Yamato University 2 45-50, 2023-03-15
大和大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050016029293532800
-
- NII Book ID
- AB00003078
-
- ISSN
- 24369748
-
- NDL BIB ID
- 032870641
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL