- 【Updated on May 12, 2025】 Integration of CiNii Dissertations and CiNii Books into CiNii Research
- Trial version of CiNii Research Knowledge Graph Search feature is available on CiNii Labs
- Suspension and deletion of data provided by Nikkei BP
- Regarding the recording of “Research Data” and “Evidence Data”
フラッグシップショップ戦略によるブランド構築 -ユニクロの事例-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- フラッグシップショツプ センリャク ニ ヨル ブランド コウチク : ユニクロ ノ ジレイ
- Flagship Shop Strategy for Brand-building -Case of Uniqlo-
Search this article
Journal
-
- 早稲田国際経営研究
-
早稲田国際経営研究 43 109-117, 2012-03-31
早稲田大学WBS研究センター
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677444916096
-
- NII Article ID
- 120004442732
-
- NII Book ID
- AA12316288
-
- ISSN
- 18826423
-
- HANDLE
- 2065/35704
-
- NDL BIB ID
- 023770712
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles