Bibliographic Information
- Other Title
-
- 7 Years of Aomori Prefecture Policy Marketing Committe(2) : Utilization of Social Indicator Style Benchmarking in Local Executive Branch.
- アオモリケン セイサク マーケティング イインカイ ノ 7ネン ( 2 カン ) : ジチタイ ギョウセイ ニオケル シャカイ シヒョウガタ ベンチマーキング ノ カツヨウ
Search this article
Abstract
application/pdf
人文社会論叢. 社会科学篇. 17, 2007, p.131-153
Journal
-
- 人文社会論叢. 社会科学篇
-
人文社会論叢. 社会科学篇 (17), 131-153, 2007-02-28
弘前大学人文学部
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677515288192
-
- NII Article ID
- 120000917670
-
- NII Book ID
- AA11349190
-
- ISSN
- 13450255
-
- HANDLE
- 10129/855
-
- NDL BIB ID
- 8735096
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles