Reconsideration of the Position of “Professionality of Education” in the New School Governance (2): An Analysis of Elementary School Teachers’ Perceptions of Expertise in the Teaching Profession
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <研究論文>新たな学校ガバナンスにおける「教育の専門性」の再定位(2): 小学校教員の専門性認識に関する分析を中心に
- 新たな学校ガバナンスにおける「教育の専門性」の再定位(2)小学校教員の専門性認識に関する分析を中心に
- アラタ ナ ガッコウ ガバナンス ニ オケル 「 キョウイク ノ センモンセイ 」 ノ サイテイイ(2)ショウガッコウ キョウイン ノ センモンセイ ニンシキ ニ カンスル ブンセキ オ チュウシン ニ
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Institute of Education, University of Tsukuba
-
Bulletin of Institute of Education, University of Tsukuba 43 (2), 1-24, 2019-03
筑波大学人間系教育学域
- Tweet
Details
-
- CRID
- 1050282677520767872
-
- NII Article ID
- 120006599995
-
- NII Book ID
- AN00148905
-
- HANDLE
- 2241/00154924
-
- NDL BIB ID
- 029646484
-
- ISSN
- 03858979
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles