<Breif Notes>Historical Phases of Acceptance or Exclusion of Students with Disabilities in the Public School Classes : Introduction - Sources of Inclusive Education in the United States
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <資料>20世紀アメリカ合衆国の公立学校特殊学級における統合と排除の両義的展開とインクルーシブ教育の源泉 : 序説
- 20世紀アメリカ合衆国の公立学校特殊学級における統合と排除の両義的展開とインクルーシブ教育の源泉--序説
- 20セイキ アメリカ ガッシュウコク ノ コウリツ ガッコウ トクシュ ガッキュウ ニ オケル トウゴウ ト ハイジョ ノ リョウギテキ テンカイ ト インクルーシブ キョウイク ノ ゲンセン ジョセツ
Search this article
Journal
-
- 心身障害学研究
-
心身障害学研究 30 113-127, 2006-03
筑波大学心身障害学系
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677528939392
-
- NII Article ID
- 120000843783
- 40007377999
-
- NII Book ID
- AN00121658
-
- HANDLE
- 2241/11903
-
- NDL BIB ID
- 8018082
-
- ISSN
- 02851318
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN