Examination of Cognitive Reflection Test (CRT): Homogeneity of questions order effects and effects of instruction
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 認知的熟慮性検査(CRT)における項目間等価性および呈示順序・教示効果の検証 : 大学生集団実験による検討
- ニンチテキ ジュクリョセイ ケンサ(CRT)ニ オケル コウモク カン トウカセイ オヨビ テイジ ジュンジョ ・ キョウジ コウカ ノ ケンショウ : ダイガクセイ シュウダン ジッケン ニ ヨル ケントウ
Search this article
Journal
-
- Tsukuba Psychological Research
-
Tsukuba Psychological Research 56 27-34, 2018-08-31
筑波大学人間系心理学域
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677532536832
-
- NII Article ID
- 120006533352
-
- NII Book ID
- AN0014895X
-
- HANDLE
- 2241/00153637
-
- NDL BIB ID
- 029333276
-
- ISSN
- 09158952
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles
- KAKEN