A Study of “Guidance for Teaching Practice” Ⅱ― Faculty Development Training on “Improving Proficiency in Classroom Teachings”
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「教職入門」試論Ⅱ-FD 研修「授業力の向上」をめぐって-
- 「 キョウショク ニュウモン 」 シロン(2)FD ケンシュウ 「 ジュギョウリョク ノ コウジョウ 」 オ メグッテ
Search this article
Abstract
Departmental Bulletin Paper
application/pdf
Journal
-
- The Research Journal of the Department of Teacher Education Kindai University
-
The Research Journal of the Department of Teacher Education Kindai University 28 (1), 1-18, 2016-11-30
近畿大学教職教育部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677534589696
-
- NII Article ID
- 120006228021
-
- NII Book ID
- AA12126544
-
- ISSN
- 18809006
-
- NDL BIB ID
- 028186705
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles