<Breif Notes>The Effects of Training Program to Understand a Win-loss Relationship of“Janken”in a Child with Developmental Disabilities : Prompt Fading Using Observation and its Verbalization of a Skit
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <資料>発達障害児におけるジャンケンの勝敗理解促進を標的とした指導プログラムの効果 : 寸劇の観察とその言語化を用いたプロンプト・フェイディング
- 発達障害児におけるジャンケンの勝敗理解促進を標的とした指導プログラムの効果--寸劇の観察とその言語化を用いたプロンプト・フェイディング
- ハッタツ ショウガイジ ニ オケル ジャンケン ノ ショウハイ リカイ ソクシン オ ヒョウテキ ト シタ シドウ プログラム ノ コウカ スンゲキ ノ カンサツ ト ソノ ゲンゴカ オ モチイタ プロンプト フェイディング
Search this article
Journal
-
- 心身障害学研究
-
心身障害学研究 30 93-101, 2006-03
筑波大学心身障害学系
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677534926464
-
- NII Article ID
- 120000843785
-
- NII Book ID
- AN00121658
-
- HANDLE
- 2241/11905
-
- NDL BIB ID
- 8018045
-
- ISSN
- 02851318
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles