'Chance' and Cinematic 'Hyper-Directness' in Eric Rohmer's La Boulangere de Monceau (In Response to Kenta Tamada's Essay 'A Film Resists the Protagonist')
Bibliographic Information
- Other Title
-
- エリック・ロメール監督『モンソーのパン屋の女の子』における「偶然」と映画映像の「超直接性」 : (玉田健太「映画は主人公に反抗する」に応えて)
- エリック ・ ロメール カントク 『 モンソー ノ パンヤ ノ オンナ ノ コ 』 ニ オケル 「 グウゼン 」 ト エイガ エイゾウ ノ 「 チョウチョクセツセイ 」(タマダケンタイ 「 エイガ ワ シュジンコウ ニ ハンコウ スル 」 ニ コタエテ)
Search this article
Abstract
P(論文)
Journal
-
- The Seijo Bungei : the Seijo University arts and literature quarterly
-
The Seijo Bungei : the Seijo University arts and literature quarterly (225), 88-62, 2013-12
成城大学
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677566241280
-
- NII Article ID
- 110009838374
-
- NII Book ID
- AN00127552
-
- ISSN
- 02865718
-
- NDL BIB ID
- 025482847
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles