'Chance' and Cinematic 'Hyper-Directness' in Eric Rohmer's La Boulangere de Monceau (In Response to Kenta Tamada's Essay 'A Film Resists the Protagonist')

Bibliographic Information

Other Title
  • エリック・ロメール監督『モンソーのパン屋の女の子』における「偶然」と映画映像の「超直接性」 : (玉田健太「映画は主人公に反抗する」に応えて)
  • エリック ・ ロメール カントク 『 モンソー ノ パンヤ ノ オンナ ノ コ 』 ニ オケル 「 グウゼン 」 ト エイガ エイゾウ ノ 「 チョウチョクセツセイ 」(タマダケンタイ 「 エイガ ワ シュジンコウ ニ ハンコウ スル 」 ニ コタエテ)

Search this article

Abstract

P(論文)

Journal

Details 詳細情報について

Report a problem

Back to top