プロ野球独立リーグにおける顧客関係性の構築に関する一考察 : ルートインBCリーグでの様々な顧客接点が果たす役割を通して

書誌事項

タイトル別名
  • プロ ヤキュウ ドクリツ リーグ ニ オケル コキャク カンケイセイ ノ コウチク ニ カンスル イチコウサツ ルートイン BC リーグ デノ サマザマナ コキャク セッテン ガ ハタス ヤクワリ オ トオシテ
  • A Study on Customer Relationships which are Built in Independent Professional Baseball League

この論文をさがす

説明

type:Departmental Bulletin Paper

Sports business attracts customers by players`skill, speed, and the favorite teams `victory.But in BC League, customers have been attractedby the relationships built between BCLeague and customers, and the relationshipsexpand the circle of customers.In this paper, the relationships built with customersin BC League would be promoted by"Shikake" and "Ba no Settei".And finally, the Author is proposing that"Shikake" and "Ba no Settei" would be necessaryin order to breed the strong relationshipswith customers and also breed Customer Ownership.("Shikake" which means a device topromote the relationships, and "Ba no Settei"which means the setting of the opportunityand the place to promote the relationships.)

identifier:彦根論叢, 第407号, pp. 36-54

identifier:The Hikone Ronso, No.407, pp. 36-54

収録刊行物

  • 彦根論叢

    彦根論叢 第407号 36-54, 2016-03

    滋賀大学経済学会

詳細情報 詳細情報について

問題の指摘

ページトップへ