Bibliographic Information
- Other Title
-
- ガクシュウ シュウダン ガ セイト ノ ガクシュウ ケイケン ニ オヨボス ケンザイテキ センザイテキ サヨウ テーマ ベツ ガクシュウ シュウダン オ キソ ト シタ コウトウ ガッコウ カリキュラム ノ ジレイ ブンセキ オ トオシテ
- The Manifest and Latent Function of Learning Group on High School Students' Learning Experiences - Through a Case Study on Thematic Learning Group-Based Curriculum
Search this article
Journal
-
- 小樽商科大学人文研究
-
小樽商科大学人文研究 110 21-45, 2005-09
小樽商科大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677801664896
-
- NII Article ID
- 110001792995
-
- NII Book ID
- AN00133464
-
- ISSN
- 0482458X
-
- NDL BIB ID
- 7839706
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles