Bibliographic Information
- Other Title
-
- 商業・マーケティング領域についての記号論的分析の形成過程 ─その特性はどこにあるか─
- ショウギョウ ・ マーケティング リョウイキ ニ ツイテ ノ キゴウロンテキ ブンセキ ノ ケイセイ カテイ : ソノ トクセイ ワ ドコ ニ アル カ
- Emerging Semiotics of Marketing and Commercial Field : What are its Characteristics?
Search this article
Journal
-
- 關西大學商學論集
-
關西大學商學論集 60 (3), 81-99, 2015-12-25
關西大學商學會
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282677891997056
-
- NII Article ID
- 120005688537
-
- NII Book ID
- AN00047023
-
- HANDLE
- 10112/9515
-
- NDL BIB ID
- 027053596
-
- ISSN
- 04513401
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles