Bibliographic Information
- Other Title
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- ソーシャルメディアによる地域コンテンツのイメージ戦略とブランド化 : 埼玉のブランディング力向上をめざした地域活性化計画
- ソーシャル メディア ニ ヨル チイキ コンテンツ ノ イメージ センリャク ト ブランドカ : サイタマ ノ ブランディングリョク コウジョウ オ メザシタ チイキ カッセイカ ケイカク
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Abstract
In this study, we constructed a novel website, which is coupled with a social network, to improve a dramatic impact of the content and enhance the awareness of the content. Through coupling with social media, the content on the site is improved to exert a buzz marketing effect. Further, we discuss how this could enhance the information transmission capacity of the content and how this could lead to branding of the content.
Journal
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- Journal of Informatics for Arts, Shobi University
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Journal of Informatics for Arts, Shobi University 21 1-16, 2012-03-01
尚美学園大学芸術情報学部・大学院芸術情報研究科
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282677910304768
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- NII Article ID
- 110008922395
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- NII Book ID
- AA12312312
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- NDL BIB ID
- 025243338
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- ISSN
- 18825370
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles