Drivers for Creating New Product Category : A Perspective from Cognitive-Affective System of Behavior
Bibliographic Information
- Other Title
-
- カテゴリー創造型マーケティングの動因 : 行為の「認知-感情」システムに注目して
- カテゴリー ソウゾウガタ マーケティング ノ ドウイン : コウイ ノ 「 ニンチ-カンジョウ 」 システム ニ チュウモク シテ
Search this article
Journal
-
- Hokusei Review, the School of Economics
-
Hokusei Review, the School of Economics 53 (1), 1-13, 2013-09
札幌 : 北星学園大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282812445575936
-
- NII Article ID
- 110009614190
-
- NII Book ID
- AN10040982
-
- NDL BIB ID
- 024947559
-
- ISSN
- 02893398
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles