An Attempt to Establish Aomori Products as a Brand in the Russian Market:What Were the Findings at the International Exhibition of Khabarovsk (September 2008)?
Bibliographic Information
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- 青森県の農林特産品等をロシア市場においてブランドとして確立するために:ハバロフスク国際見本市(2008年9月)の経験から何が言えるのか
- アオモリケン ノ ノウリン トクサン ヒントウ オ ロシア シジョウ ニ オイテ ブランド ト シテ カクリツ スル タメニ ハバロフスク コクサイ ミホンイチ 2008ネン 9ガツ ノ ケイケン カラ ナニ ガ イエル ノ カ
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Journal
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- JOURNAL OF AOMORI PUBLIC COLLEGE
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JOURNAL OF AOMORI PUBLIC COLLEGE 15 (1), 3-9, 2009-09-30
青森公立大学紀要・叢書委員会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812521334528
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- NII Article ID
- 120005459474
- 40016937787
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- NII Book ID
- AN10521710
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- ISSN
- 13419412
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- NDL BIB ID
- 10525781
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles