From Snail Strategy to Tiger Strategy: A Study on Chiness Market Strategy of Toyota Motor Corporation
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- 「蝸牛」から「虎」へ : トヨタ自動車の中国戦略について
- カタツムリ カラ トラ エ トヨタ ジドウシャ ノ チュウゴク センリャク ニ ツイテ
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Description
2
KJ00003401306
論文
Article
Journal
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- ST. ANDREW'S UNIVERSITY ECONOMIC AND BUSINESS REVIEW
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ST. ANDREW'S UNIVERSITY ECONOMIC AND BUSINESS REVIEW 47 (2), 31-54, 2005-08-10
和泉 : 桃山学院大学総合研究所
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812566004224
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- NII Article ID
- 110001717177
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- NII Book ID
- AN00240555
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- ISSN
- 02869721
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- NDL BIB ID
- 7492184
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles