Rationality of Institutional, Power, Authority and Governmental Management on Marketing : Focusing on a Critical Perspective by Marketing Discourse
Bibliographic Information
- Other Title
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- マーケティングの制度的・権力的・支配管理的合理性 : マーケティング言説による批判的見解を中心として
- マーケティング ノ セイドテキ ケンリョクテキ シハイ カンリテキ ゴウリセイ マーケティング ゲンセツ ニ ヨル ヒハンテキ ケンカイ オ チュウシン ト シテ
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Journal
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- The journal of liberal arts, Nagoya University of Arts and Sciences
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The journal of liberal arts, Nagoya University of Arts and Sciences (5), 1-20, 2009-02
日進 : 名古屋学芸大学
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812569840000
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- NII Article ID
- 110008792506
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- NII Book ID
- AA12013468
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- ISSN
- 13498452
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- NDL BIB ID
- 10250384
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles