Lessons for Nurturing Sensitivity in Childcare Workers through the Practice of Representing Onomatopoeia in Picture Books
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 保育者に求められる「感性」を育む授業の試み : 擬音語・擬態語の表現に注目して
- ホイクシャ ニ モトメラレル 「 カンセイ 」 オ ハグクム ジュギョウ ノ ココロミ : ギオンゴ ・ ギタイゴ ノ ヒョウゲン ニ チュウモク シテ
Search this article
Journal
-
- Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College
-
Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College (54), 209-226, 2016-12-01
京都光華女子大学京都光華女子大学短期大学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282812629234688
-
- NII Article ID
- 120005952846
-
- NII Book ID
- AA12741374
-
- ISSN
- 24324841
-
- NDL BIB ID
- 028380762
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN