Mechanisms of Brand Naming : “Evolution-type” in Home Appliances and “Cumulative-type” in Soft Drinks
Bibliographic Information
- Other Title
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- 商品名の命名メカニズム : 「進化型」家電製品と「累加型」清涼飲料
- ショウヒンメイ ノ メイメイ メカニズム : 「 シンカガタ 」 カデン セイヒン ト 「 ルイカガタ 」 セイリョウ インリョウ
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Journal
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- Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College
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Research bulletin of Kyoto Koka Women's University and College (54), 43-53, 2016-12-01
京都光華女子大学京都光華女子大学短期大学部
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812629235712
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- NII Article ID
- 120005952850
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- NII Book ID
- AA12741374
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- ISSN
- 24324841
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- NDL BIB ID
- 028380639
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles