Meaning of the Brand in Retail Distribution in Rural Areas : The Case Study of a Lunch Pack
Bibliographic Information
- Other Title
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- 地方小売流通におけるブランドの意義 : ランチパックを事例に (商学部60周年・ホスピタリティ・マネジメント学科10周年記念号)
- チホウ コウリ リュウツウ ニ オケル ブランド ノ イギ : ランチパック オ ジレイ ニ
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Journal
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- The Kumamoto-Gakuen Journal of Commerce
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The Kumamoto-Gakuen Journal of Commerce 20 (2), 1-18, 2016-03-25
熊本学園大学商学会
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1050282812778437376
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- NII Article ID
- 120005891198
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- NII Book ID
- AN10464184
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- ISSN
- 13410199
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- NDL BIB ID
- 027282374
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- Text Lang
- ja
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- Article Type
- departmental bulletin paper
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- Data Source
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles