Acquisition of Final Particles “yo” and “ne” for Non Background Elementary Level Learners -Analysis of the Impact of Explanations of the Function of Particles Provided in Japanese Textbooks on Language Acquisition-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 非漢字圏初級学習者の終助詞「よ」「ね」の習得 ―日本語初級教科書の終助詞に関する機能説明・翻訳の分析と学習者の習得の関係―
- ヒカンジケン ショキュウ ガクシュウシャ ノ シュウ ジョシ 「 ヨ 」 「 ネ 」 ノ シュウトク : ニホンゴ ショキュウ キョウカショ ノ シュウ ジョシ ニ カンスル キノウ セツメイ ・ ホンヤク ノ ブンセキ ト ガクシュウシャ ノ シュウトク ノ カンケイ
Search this article
Journal
-
- The Economic Review of JAPAN UNIVERSITY OF ECONOMICS
-
The Economic Review of JAPAN UNIVERSITY OF ECONOMICS 44 (2), 57-87, 2015-03-30
日本経済大学 アジアパシフィック経済研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813394830976
-
- NII Article ID
- 120005647239
-
- NII Book ID
- AA12553862
-
- ISSN
- 21855676
-
- NDL BIB ID
- 026626630
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles