「Regional Small and Medium Enterprises Marketing Theory」 -Consideration of the Local Small and Medium Enterprises Marketing of the Regional Activation Era-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 地域中小企業マーケティング論 ―地域活性化時代の地域中小企業マーケティングの考察―
- チイキ チュウショウ キギョウ マーケティングロン : チイキ カッセイカ ジダイ ノ チイキ チュウショウ キギョウ マーケティング ノ コウサツ
Search this article
Journal
-
- The Economic Review of JAPAN UNIVERSITY OF ECONOMICS
-
The Economic Review of JAPAN UNIVERSITY OF ECONOMICS 45 (2), 1-21, 2016-03-30
日本経済大学アジアパシフィック経済研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813394837120
-
- NII Article ID
- 120005896593
-
- NII Book ID
- AA12553862
-
- ISSN
- 21855676
-
- NDL BIB ID
- 027608789
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles