Japanese Large E-commerce Companies:Comparative Research on Amazon and Rakuten-Quantitative Analysis Methodology of Business Model and Customer Value Maximization-
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 日本大手通販企業:アマゾンと楽天の比較研究―ビジネスモデルと顧客価値の最大化に関する定量分析―
- ニホン オオテツウハンキギョウ : アマゾン ト ラクテン ノ ヒカク ケンキュウ : ビジネスモデル ト コキャク カチ ノ サイタイカ ニ カンスル テイリョウ ブンセキ
Search this article
Journal
-
- 流通科学大学論集. 流通・経営編 = Journal of the University of Marketing and Distribution Sciences. Distribution sciences & business administration
-
流通科学大学論集. 流通・経営編 = Journal of the University of Marketing and Distribution Sciences. Distribution sciences & business administration 29 (1), 13-36, 2016-07
神戸 : 流通科学大学学術研究会
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813468110976
-
- NII Article ID
- 120005832931
- 40020936438
-
- NII Book ID
- AN1008325X
-
- ISSN
- 09153055
-
- NDL BIB ID
- 027606213
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- NDL Source Classification
-
- ZD25(経済--企業・経営--経営管理)
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles