Current condition and issues of function of recognition from teachers and students in school classes
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 学級における教師と児童生徒相互の承認に関する研究の現状と課題
- ガッキュウ ニ オケル キョウシ ト ジドウ セイト ソウゴ ノ ショウニン ニ カンスル ケンキュウ ノ ゲンジョウ ト カダイ
Search this article
Journal
-
- 上越教育大学研究紀要
-
上越教育大学研究紀要 38 (1), 35-44, 2018-09-28
上越教育大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813761663872
-
- NII Article ID
- 120006518204
-
- NII Book ID
- AN10284863
-
- ISSN
- 09158162
- 02866161
-
- HANDLE
- 10513/00007910
-
- NDL BIB ID
- 029269825
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles