書誌事項
- タイトル別名
-
- Cooperation between a Kindergarten and an Elementary School in the case of the Affiliated Schools of Akashi Women’s Normal School -How Kindergarten Teachers Responded to Montessori Method and its Influence on the Curriculum-
- アカシ ジョシ シハン ガッコウ フゾクコウエン ニ オケル ヨウショウレンケイ : モンテッソーリホウ エ ノ タイオウ ト ヨウチエン カリキュラム
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 上越教育大学研究紀要
-
上越教育大学研究紀要 31 95-110, 2012-02
上越教育大学
- Tweet
キーワード
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050282813767242112
-
- NII論文ID
- 120003878315
-
- NII書誌ID
- AN10284863
-
- ISSN
- 09158162
- 02866161
-
- HANDLE
- 10513/1425
-
- NDL書誌ID
- 023568657
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles