書誌事項
- タイトル別名
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- The Targeting Strategy of Satsuma-shochu using the Analysis of Gustatory Sensation and Consumer Image
- サツマ ショウチュウ ノ ターゲティング センリャク : ショウヒシャ ノ ミカク チカク ブンセキ ト イメージ ブンセキ オ チュウシン ニ
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収録刊行物
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- 経済学論集 = Journal of economics and sociology, Kagoshima University
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経済学論集 = Journal of economics and sociology, Kagoshima University 80 103-114, 2013-03
鹿児島大学
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1050282813863866752
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- NII論文ID
- 120005231952
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- NII書誌ID
- AN00070433
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- ISSN
- 03890104
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- NDL書誌ID
- 025497466
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- 本文言語コード
- ja
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- 資料種別
- departmental bulletin paper
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- データソース種別
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- IRDB
- NDL
- CiNii Articles