“The School as a Team” and Promotion of Special Needs Education: The Current Situation of Multidisciplinary Collaboration
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「チームとしての学校」と特別支援教育の推進:教育・心理・社会福祉専門職における取り組みの現状
- 「チーム ト シテ ノ ガッコウ」 ト トクベツ シエン キョウイク ノ スイシン:キョウイク・シンリ・シャカイ フクシ センモンショク ニ オケル トリクミ ノ ゲンジョウ
Search this article
Journal
-
- 福岡教育大学紀要. 第二分冊, 社会科編
-
福岡教育大学紀要. 第二分冊, 社会科編 69 33-46, 2020-03-10
福岡教育大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050283687644596480
-
- NII Article ID
- 120006811276
-
- NII Book ID
- AN00215729
-
- HANDLE
- 10780/2327
-
- NDL BIB ID
- 030323495
-
- ISSN
- 02863227
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN