A Study on the Improvement of Science Class Using “Functional Viewpoints and Ways of Thinking” : From Cross-Curricular Perspective of Mathematics and Science
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「関数的な見方・考え方」を働かせた理科授業の改善に関する一考察 : 数学と理科の教科等横断的な視点から
- 「 カンスウテキ ナ ミカタ ・ カンガエカタ 」 オ ハタラカセタ リカ ジュギョウ ノ カイゼン ニ カンスル イチ コウサツ : スウガク ト リカ ノ キョウカ トウ オウダンテキ ナ シテン カラ
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Joetsu University of Education
-
Bulletin of Joetsu University of Education 39 (2), 555-575, 2020-03-31
上越教育大学
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050283688375367040
-
- NII Article ID
- 120006811213
-
- NII Book ID
- AN10284863
-
- ISSN
- 09158162
- 02866161
-
- HANDLE
- 10513/00008158
-
- NDL BIB ID
- 030312812
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN