Consideration About the Relationship Among Producers Related to the Mechanism of Maintaining the Local Brand in Champagne Production : A case study of Janisson-Baradon
Bibliographic Information
- Other Title
-
- シャンパン生産における醸造業者の関連とブランド維持のしくみに関する考察 : ジャニソン・バラドンの事例より
- シャンパン セイサン ニ オケル ジョウゾウギョウシャ ノ カンレン ト ブランド イジ ノ シクミ ニ カンスル コウサツ : ジャニソン ・ バラドン ノ ジレイ ヨリ
Search this article
Journal
-
- 産業総合研究
-
産業総合研究 (28), 1-14, 2020-03
沖縄国際大学総合研究機構産業総合研究所
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050285299907649536
-
- NII Article ID
- 120006876522
-
- NII Book ID
- AN10479498
-
- ISSN
- 13405497
-
- HANDLE
- 2308/00003582
-
- NDL BIB ID
- 030416150
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles