The Representation of Difference in the Image of the “Idol": A Case Study of PRODUCE 48, a Joint Japanese-South Korean Audition Program
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 「アイドル」イメージの差異の表象- 日韓合同オーディション番組『PRODUCE48』を事例に -
- 「 アイドル 」 イメージ ノ サイ ノ ヒョウショウ : ニッカン ゴウドウ オーディション バングミ 『 PRODUCE48 』 オ ジレイ ニ
Search this article
Journal
-
- 帝京社会学
-
帝京社会学 33 89-108, 2020-03-01
帝京大学文学部社会学科
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050285299967380992
-
- NII Article ID
- 120006879227
-
- NII Book ID
- AN10024534
-
- HANDLE
- 10682/4500
-
- NDL BIB ID
- 030300863
-
- ISSN
- 09147985
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- CiNii Articles