The Lesson Design to Appreciate the Essence of the Positional Notation : From the Viewpoint of Quantitative Analysis of Discourse Structure
Bibliographic Information
- Other Title
-
- 十進位取り記数法のよさの感得のための授業デザイン—ディスコース構造の量的分析から—
- 十進位取り記数法のよさの感得のための授業デザイン : ディスコース構造の量的分析から
- ジッシン クライドリ キスウホウ ノ ヨサ ノ カントク ノ タメ ノ ジュギョウ デザイン : ディスコース コウゾウ ノ リョウテキ ブンセキ カラ
Search this article
Journal
-
- Bulletin of Educational Research and Teacher Development of Kagawa University
-
Bulletin of Educational Research and Teacher Development of Kagawa University 40 27-35, 2020-03-31
香川大学教育学部
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050287772320779136
-
- NII Article ID
- 120007011784
-
- NII Book ID
- AA1147009X
-
- NDL BIB ID
- 030413778
-
- ISSN
- 1345708X
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles
- KAKEN