Bibliographic Information
- Other Title
-
- A Study of the Effects on a Training to Write Kanji for Students with Intellectual Disabilities in Special Needs Classes of Junior High Schools : Examination Based on Visual Memory Method Utilizing the Tablet PC
- チュウガッコウ トクベツ シエン ガッキュウ ザイセキ ノ チテキ ショウガイジ ニオケル カンジ ショジ ガクシュウ ノ コウカ ニ カンスル ケンキュウ タブレット PC カツヨウ ニヨル シカクテキ キオクホウ ニ モトズク ケントウ
Search this article
Abstract
application/pdf
論文(Article)
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 67 (2), 125-134, 2016-02-29
東京学芸大学学術情報委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050288469018096128
-
- NII Article ID
- 110010022337
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 18804306
-
- HANDLE
- 2309/144676
-
- NDL BIB ID
- 027190989
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles