Bibliographic Information
- Other Title
-
- Factors that predict children’s speaking and listening (3) : How do teachers’ evaluations and understandings affect children’s development of speaking and listening skills?
- ハナシ ジョウズ キキ ジョウズ ニ イタル ジドウ ノ ハッタツ カテイ ノ ヨソクテキ チケン 3 キョウシ ノ ジッタイ ハアク ガ ジドウ ノ ハナス コト キク コト ノ ハッタツ ニ オヨボス エイキョウ
Search this article
Abstract
application/pdf
論文(Article)
http://webcatplus-equal.nii.ac.jp/libportal/DocDetail?txt_docid=NCID%3AAA12117441
Journal
-
- 東京学芸大学紀要. 総合教育科学系
-
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系 63 (1), 145-157, 2012-02-29
東京学芸大学学術情報委員会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050288469018220032
-
- NII Article ID
- 110009226290
-
- NII Book ID
- AA12117441
-
- ISSN
- 18804306
-
- HANDLE
- 2309/127856
-
- NDL BIB ID
- 023578779
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL
- CiNii Articles