書誌事項
- タイトル別名
-
- キョウショク カテイ ニ オケル キョウドウテキ ナ トリクミ ニ カンスル ケンキュウ : キョウショク ジッセン エンシュウ ノ 「 キョウイン ノ セイト リカイ ・ ガッキュウ ケイエイリョク 、 キョウカ シドウリョク 」 ノ イクセイ ニ ショウテン オ アテテ
- Research on Collaborative Efforts of Faculty Members in Charge of the Teacher Training Course: Focusing on Fostering "Teachers' Ability to Understand Students, Ability of Class Management, and the Instructional Ability of Subject" in the Practical Seminar for Teaching Profession
この論文をさがす
収録刊行物
-
- 九州国際大学教養研究 = Studies of Liberal arts
-
九州国際大学教養研究 = Studies of Liberal arts 29 (1), 1-38, 2022-07-22
九州国際大学教養学会
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1050293095148550656
-
- NII書誌ID
- AN10467251
-
- ISSN
- 13410504
-
- NDL書誌ID
- 032319805
-
- 本文言語コード
- ja
-
- 資料種別
- departmental bulletin paper
-
- データソース種別
-
- IRDB
- NDL