<Brief Notes> Current Status and Issues of Class Consultation for Regular Classes with Children with Developmental Disorders in Elementary and Junior High Schools: From a Questionnaire Survey of Consultants
Bibliographic Information
- Other Title
-
- <資料>小中学校における発達障害のある子どもが在籍する通常学級への授業コンサルテーションの現状と課題 : コンサルタントを対象とした質問紙調査から
- 小中学校における発達障害のある子どもが在籍する通常学級への授業コンサルテーションの現状と課題 : コンサルタントを対象とした質問紙調査から
- ショウチュウガッコウ ニ オケル ハッタツ ショウガイ ノ アル コドモ ガ ザイセキ スル ツウジョウ ガッキュウ エ ノ ジュギョウ コンサルテーション ノ ゲンジョウ ト カダイ : コンサルタント オ タイショウ ト シタ シツモンシ チョウサ カラ
Search this article
Journal
-
- Japanese Journal of Disability Sciences
-
Japanese Journal of Disability Sciences 46 27-40, 2022-03-31
障害科学学会
- Tweet
Keywords
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1050293976237873792
-
- NII Book ID
- AA12215065
-
- HANDLE
- 2241/0002005223
-
- NDL BIB ID
- 032492840
-
- ISSN
- 18815812
-
- Text Lang
- ja
-
- Article Type
- departmental bulletin paper
-
- Data Source
-
- IRDB
- NDL Search
- KAKEN